Wieloletnia współpraca z jednostkami edukacyjnymi pozwoliła nam na zapoznanie się z oczekiwaniami i potrzebami występującymi w szkołach. Co za tym idzie postanowiliśmy poszerzyc naszą ofertę o możliwość nawiązaniu długotrwałej współpracy majacej na celu utrzymanie sprzętu szkolnego w najlepszej kondycji przez długi czas.

Na czym to polega?

Jednostka, która zdecyduję się na podpisanie umowy serwisowej otrzymuje indywidualnego opiekuna ze strony naszej firmy.
Osoba ta jest odpowiedzialna za obsługę serwisową sprzętu komputerowego w placówce.

Dlaczego warto się zdecydować?

Czas reakcji serwisu przy wystąpieniu awarii dla jednostki, mającej podpisaną umowę jest krótszy niż zwykle
Osoba przypisana do placówki jest zaznajmiona z zapleczem sprzętowym, czy też infrastrukturą sieciową, co pozwala na szybsze i efektywniejsze diagnozowanie i usuwanie występującej usterki.
Koszt działania serwisu jest jednolity - Nie ma rozróżnienia na wielkość występującego problemu - cena godziny pracy serwisanta jest określona w umowie.

Co wchodzi w skład umowy?

Warunki są ustalane indywidualnie ilość godzin jakie mogą być zawarte w abonamencie jest ustalana z dyrekcją po zapoznaniu się z zapleczem sprzętowym (jego wiekiem, i jakością).
Bardzo często dodatkowym elementem umowy jest tak zwana pomoc zdalna. Pomagamy wówczas nauczycielom mającym problem z otworzeniem pliku, bądź też doradzamy w jaki sposób należy postępować, aby uzyskac zaplanowany cel.


Jednostki zainteresowane taką formą świadczenia przez nas usług zachęcamy do kontaktu